Blog Archive

Pages - Menu

Monday 11 January 2016

Contoh Surat Permohonan Cuti Sakit

  Unknown       Monday 11 January 2016


......................., ………………………

Kepada :
  Yth.   Bpk/Ibu Personalia
Di
Tempat


Dengan hormat,

Yang bertanda tangan di bawah ini, saya :

Nama              :  ……………………………………………………
Bagian            :  ……………………………………………………
Alamat            :  ……………………………………………………
   ……………………………………………………

Bermaksud untuk mengajukan permohonan cuti total selama ……………. bulan terhitung dari tanggal ……………………… s/d …………………….dikarenakan sakit. Sebagai bukti saya lampirkan surat keterangan sakit dari dokter/ Rumah Sakit setempat.

Demikian Surat izin ini saya sampaikan, Mohon Bapak/Ibu dapat memakluminya. Atas perhatiaan serta kerjasamanya, saya ucapkan terima kasih.



Hormat saya,

            Materai


(………………………………)
logoblog

Thanks for reading Contoh Surat Permohonan Cuti Sakit

Previous
« Prev Post

No comments:

Post a Comment